سرگرمی

فال انبیاء الهی آنلاین با یک کلیک

فال انبیاء، فال پیامبر ها، پیشگویی پیامبران، فال انبیا آینده

فال انبیا آنلاین

فال آنلاین انبیاء (علیهم السلام)، یکی از فال های پرمخاطب و پر طرفدار در اینترنت است که در برخی مجلات و کتب قدیمی وجود دارد. فال پیامبران الهی به این نحو است که به نام هریک از 24 پیامبر موجود در این فال، یک متنی اختصاص داده شده است که نکات و توصیه هایی برایمان خواهد داشت.

همه ما میدانیم که فال گرفتن تنها روشی برای سرگرمی و دلگرمی است. با تبرک جستن از نام انبیاء الهی و همچنین سرلوحه قرار دادن آن ها در زندگی میتوانیم به موفقیت و سعادت برسیم.

تفسیر فال انبیاء آنلاین

با کلیک روی دکمه نمایش فال انبیاء شما، نتیجه فال برابتان به نمایش در خواهد آمد که آن متن (که همان تفسیر و جواب و نتیجه فال انبیاء شما است). بهتر است که سعی کنیم از خصوصیات و صفات برجسته انبیاء خدا بهره بگیریم و زندگی و سیره و سنت آن‎ها را در زندگی خود احیا نماییم، چراکه هدف خداوند از بیان داستان پیامبران در قرآن نیز همین است که از سرگذشت قوم انبیاء درس بگیریم.

چگونه فال انبیاء بگیریم؟

ابتدا نیت کنید سوره مبارکه حمد را قرائت کنید و سپس آیه زیر را بخوانید:

وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لَا یَعْلَمُهَا إِلَّا هُوَ ۚ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ ۚ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَهٍ إِلَّا یَعْلَمُهَا وَلَا حَبَّهٍ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ وَلَا رَطْبٍ وَلَا یَابِسٍ إِلَّا فِی کِتَابٍ مُبِینٍ سوره انعام آیه 59

سپس دکمه زیر را فشار دهید تا فالتان به نمایش در آید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا برای حمایت از ما مسدودکننده تبلیغات را غیرفعال کنید!