سرگرمی

فال حافظ آنلاین با معنی و تفسیر درست

آرامگاه حافظ
فال حافظ آنلاین + پیشگویی با قرآن

فال حافظ آنلاین

تفأل زدن به دیوان حافظ، امروزه به یکی از تفریحات سالم ما ایرانیان مبدل شده است. فال حافظ، برای خیلی از افراد فارغ از سن و جنسیت، در خوشی و ناخوشی ها، غم و شادی، مشکلات و احوالات مختلف، وسیله ای برای دلگرمی و سرگرمی است. فال حافظ آنلاین را در مجله اینترنتی بیلمگ بخواند.

خواجه حافظ شیرازی، شاعر توانمند ایرانی نزد ایرانیان از جایگاه ویژه‎ای برخوردار بوده و اشعار و غزلیات وی جزو فرهنگ ها و ازرش‎های فرهنگی ما به شمار می‎آید. دیوان اشعار این شاعر بلند آوازه، به‎حدی اعجاب انگیز و زیبا است که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان نیز محبوبیت دارد.

غزل های خواجه حافظ شیرازی به قدری پر‎معنی و درعین حال زیبا و روح نواز است که بسیاری به این اشعار تفأل می‎زنند. موضوع غزل های حافظ غالبا درمورد عشق و عرفان و اخلاق و البته بسیاری از موضوعات دیگر است.

غزلیات حافظ بین عامه مردم از شهرت و محبوبیت خاصی برخوردار بوده است چراکه بسیار عمیق، غنی و معنادار است، به همین دلیل است که فالنامه حافظ موردتوجه و استفاده همگان قرار گرفته است.

فال حافظ پیشگویی آنلاین

به جرأت می‎توان گفت، فال حافظ یکی از درست ترین و روحانی ترین فالها بوده و معمولا جواب های خوبی میشود از فال حافظ گرفت. آن دسته از عزیزانی که انتظار پیشگویی با فال حافظ دارند، باید بدانند که امکان پیشگویی با هیچ وسیله ای در این زمان میسر نیست و علاوه بر آن، پیشگویی و آینده بینی ازنظر اسلام امری حرام دانسته شده است.

فال حافظ پیشگویی با قرآن

به گفته محققان و علما، پیش بینی، پیشگویی آینده، طالع بینی و کهانت، در زمان های قبل از اسلام بسیار رایج و مرسوم بوده، اما پس از بعثت پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) این اعمال باطل شد. اما مسائلی مانند تفأل و فال نیک زدن با این موضوعات متفاوت بوده و درصورتی که به قصد سرگرمی و تفال زدن باشد مناسب و پسندیده است.

پس لطفا دنبال مطالبی مانند فال حافظ پیشگویی با قرآن و مطالب از این دست نباشید.

جهت گرفتن فال روی این لینک بزنید و یا به انتهای این مطلب رفته و روی دکمه «نمایش فال» کلیک کنید.

تاریخچه فال حافظ

بین قدما مرسوم بود که در اعیاد و مراسمات، بزرگِ جمع بصورت تصادفی صفحه‎ای از کتاب دیوان حافظ را باز کرده و برای بقیه می‎خواند و کسی که معنی شعر و غزل را میدانست و یا با تفسیر فال حافظ آشنایی داشت، آن را برای بقیه توضیح می‎داد (معمولا این مسئولیت خطیر با بزرگان جمع است) اما با نگاه کلی به همان غزل هم می‎توان برداشت های کرد و همیشه باید آن را به فال نیک گرفت.

روش درست فال حافظ (چطور فال حافظ بگیریم؟)

ابتدا نیت کنید و نیتتان را در ذهن نگه دارید و سپس فاتحه ای بر روح حضرت حافظ بخوانید و با نام خدا صفحه ای را به یکباره بصورت رندوم (تصادفی) باز کنید. البته بدون نیت هم می‎شود تفأل زد و گاهی نتایج جالبی دارد که باید خودتان امتحان کنید.

چطور نیت کنیم؟

فال حافظ به نیت های مختلفی گرفته میشود، مثل ازدواج، کار و تحصیل، پیشرفت در زندگی، شراکت و کسب و کار، رفع بیماری، مسافرت و… . برای نیت کردن فقط کافی است که نیت خود را در ذهنتان درنظر گرفته و به آن توجه و حضور قلب داشته باشید.

فال حافظ آنلاین بیلمگ با تفسیر

نسخه ای آنلاین و کامل از غزل های دیوان حافظ + تفسیر فال حافظ در مجله بیلمگ برای شما عزیزان تهیه شده است که می‎توانید به راحتی و به یک کلیک نتیجه و تفسیر فال آنلاین حافظ خود را مشاهده کنید.

جهت گرفتن فال حافظ خود روی دکمه زیر کلیک کنید تا فال شما برایتان به نمایش در بیاید.

فال ازدواج آنلاین هم برای جوانان محبوبیت زیادی دارد. فال حافظ عشقی را در مجله اینترنتی بیلمگ بخوانید.

فال حافظ پیشگویی با قرآن، فال حافظ درست، فال حافظ رایگان، فال حافظ انگشتی

نوشته های مشابه

۴ دیدگاه

  1. آیا موفق میشوم دماغم را به همین زودی جور کنم اگر دماغم را عمل کنم مشکلی پیش نخاهد آمد و پشیمان نخاهم شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا برای حمایت از ما مسدودکننده تبلیغات را غیرفعال کنید!