سرگرمیعلوم غریبه و خفیه

سرکتاب رایگان آنلاین با ابجد اسم و نام مادر

سرکتاب طالع ابجد آنلاین رایگان، سرکتاب نام نام مادر اسم

سرکتاب آنلاین رایگان با ابجد کبیر در بیلمگ

سرکتاب آنلاین در دوران قدیم یکی از کارهایی بوده که مردم اعتقاد و علاقه خاصی به آن داشتند و هر مسئله، مشکل و یا بیماری که براشون پیش می‎آمد، به افراد سرکتاب بازکن – همان دعانویس یا سید خودمان – (به این افراد اصطلاحا می‎گفتند آقاسید / خانم سید) مراجعه می‎کردند تا علت مشکلات شان را بفهمد، چراکه آن را نوعی پیشگویی یا پیش بینی آینده تصور می‎کردند.

جالب است که واژه سرکتاب امروز هم سر زبان ها است و خیلی افراد دوست دارند که حتی برای تفریح یا سرگرمی هم که شده، با استفاده از سرکتاب طالع آینده خودشان را ببینند.

ما سرکتاب انلاین را بصورت رایگان در مجله اینترنتی بیلمگ بصورت عمومی آماده نموده ایم است تا همه بتوانند آن را امتحان کنند و ببینند که واقعا این سرکتاب درست و دقیق و واقعی است یا خیر؟. این سرکتاب، همان چیزی است که خیلی از افراد درقبال آن از مردم پول می گیرند.

چگونه سرکتاب باز کنیم؟

تمامی محاسبات این فال، بصورت خودکار انجام می شود و نیازی به محاسبه توسط شما نیست و تنها با وارد کردن نام و نام مادر افراد میتوان نتیجه سرکتاب فوری را مشاهده نمود.

توجه! تمامی مطالب مرتبط با فال و طالع بینی جهت سرگرمی بوده و مجله اینترنتی بیلمگ، هیچگونه مسئولیتی درقبال آن ندارد. همه ما می دانیم که اعتقاد داشتن به فال و طالع بینی کار درستی نیست و فقط باید به خدا توکل کرد زیرا خداوند بر همه چیز آگاه است.

فال چوب ابجدی نیز یکی از فال هایی است که در کتاب های قدیمی آمده اما با سرکتاب ابجدی متفاوت است.

سرکتاب آنلاین رایگان

جنسیت:

سرکتاب قرآنی

با یک جستجوی ساده در اینترنت، می‎توان دید که سایت‎های زیادی مطلبی با عنوان سرکتاب قرآنی فوری منتشر نموده اند.

سرکتاب چیزی نیست جز 12 متن آماده که برای متولدین برج (ماه) های مختلف از پیش تعیین شده و با محاسبه و جمع عدد ابجد نام فرد و نام مادرش و تقسیم حاصل آن بر عدد 12، باقی مانده آن تقسیم، عددی بین 0 تا 12 میشود که عدد یکی از بروج (برج ها) است و ارتباطی با قرآن ندارد.

در روایات و احدایث، از تفأل زدن (مخصوصا با کتاب قرآن) نهی شده است اما در این روایات مقصود از تفأل زدن همان انتظار آینده بینی و پیشگویی است و در صورتی که مقصودمان طلب خیر باشد مانعی ندارد و می‎توانیم با کتاب قرآن تفأل بزنیم.

روایت شده است که شخصی به امام صادق (ع) عرض کرد:

گاهی می خواهم کاری انجام دهم ولی متحیر هستم که آیا انجام دهم یا نه؟
امام صادق(ع) به او فرمود: «هنگام نماز ـ که شیطان از هر وقت دیگر از انسان دورتر است ـ قرآن را بگشا، اولین آیه ای که در آغاز صفحه دست راست می بینی، عمل کن».


از رسول خدا(ص) نقل شده است که فرمود: «هنگام استخاره با قرآن، ابتدا سه بار سوره ی توحید را بخوان. سپس سه بار صلوات بر محمد و آلش بفرست، سپس بگو:
اللَّهُمَّ إِنِّی تَفَأَّلْتُ بِکِتَابِکَ وَ تَوَکَّلْتُ عَلَیْکَ فَأَرِنِی مِنْ کِتَابِکَ مَا هُوَ الْمَکْتُومُ مِنْ سِرِّکَ الْمَکْنُونِ فِی غَیْبِک
یعنی : خدایا به کتاب تو تفأل می زنم، و بر تو توکل می کنم و از کتابت آنچه را که در نهان غیب تو، پوشیده شده به من بنمایان.
پس از این دعا، قرآن را بگشا و از سطر اول، صفحه ی سمت راست، مقصود خود را به دست آور».


سرکتاب فالنامه مجمع الدعوات کبیر

برای گرفتن سرکتاب و نمایش طالع با این فال نامه مجمع الدعوات از حروف ابجد صغیر استفاده میشود.

روش گرفتن سرکتاب بصورت دستی

برای گرفتن این سرکتاب، ابتدا نام شخصی که می خواهید طالعش را ببینید و همچنین نام مادرش را به ابجد صغیر محاسبه نموده و سپس این دو را باهم جمع میکنیم. سپس عدد بدست آمده را تقسیم بر 12 می کنیم و باقی مانده این تقسیم، عددی بین صفر تا 12 خواهد شد که به ترتیب عدد یکی از برج های زیر است:

۱) حمل ۲) ثور ۳) جوزا ۴) سرطان ۵) اسد ۶) سنبله ۷) میزان ۸) عقرب ۹) قوس ۱۰) جدی ۱۱) دلو ۱۲) حوت ۰) حوت.

بعنوان مثال، اسم شخصی محمد و نام مادرش مریم است؛ محمد به ابجد صغیر می شود 20 و مریم به ابجد صغیر می شود 26؛ این دو عدد را با هم جمع نموده و بر 12 تقسیم میکنیم که باقی مانده این تقسیم برابر است با 10. طبق لیست بالا، طالع این شخص “جدی” است.

هشتگ ها

فالنامه مجمع دعوات

سرکتاب اینترنتی

سرکتاب فوری

سرکتاب شوهر

سرکتاب قدیمی

سرکتاب قرآنی رایگان

بیمار نامه مجمع ادعوات

طالع بیمار با ابجد

بیمارنامه مجمع الدعوات

طالع مجمع الدعوات

فال کتاب مجمع الدعوات

بررسی بیماری با ابجد

نام فرد و نام مادر

سرکتاب ابجد صغیر

سرکتاب رایگان

فال ابجد رایگان

مجمع الدعوات رایگان

مجمع الدعوات آنلاین

سایت مجمع الدعوات

نوشته های مشابه

۱۲۲ دیدگاه

    1. درود برشما. نیازی به ثبت نام نیست و در همین صفحه میتوانید از این سرکتاب بصورت رایگان استفاده کنید. باعرض پوزش، بدلیل اینکه درحال حاضر درحال انجام بروزرسانی و تغییرات در این مطلب هستیم میتونید در روزهای آینده به همین صفحه سر بزنید و از این مطلب استفاده کنید

        1. سلام دعانویس نیستم ولی کارم از دعا نویس خیلی بهتره… هرکه مشکل خاصی داره می تونم توی مسیر درست هدایتش کنم …

      1. واقعا به کمک نیاز دارم رابطه ام با شوهرم خوب بود ولی الان نمیدونم چی شده عاشق هم بودیم اما الان میگه طلاق
        چی کار کنم خواهش میکنم یه سر کتاب درست برام باز کنید بدونم چی شده و قرار چی بشه
        فاطمه فرزند زینب
        جواد فرزند سکینه

          1. چهار سال عاشق عشقم بودم فداش بشم بعد چهارسال رفتم خاستکاری ولی مخالفت خانواده از هم جدا مون کرد الان عشقم داخل دانشگاه درس میخونه ولی دیگه ندارمش خانوادمم منو نامزد کردن با یکی دیگه که حسی بهش ندارم می‌خوام بدونم عشقم هیچ راهی نیست دوباره مال خودم بشه ?

          1. اینا را ول کنید ..مشکل از ساختار زندگیتونه …به راحتی و مشورت با هم قابل حل شدنه…انشاا
            ..

    2. سلام ببخشید یه مشکلی داشتم برای رهایی از تهمت فامیل باید چیکار کنم چه دعا هایی رو بخونم تا از شر تهمت و حرف فامیل در امان باشم؟

  1. نام پدر محمد
    نام مادر معصومه
    سرکتاب باز کنین اینده زندگیم ببینم چی میشه .. البته اعتقادی ندارم ولی دوس دارم امتحان کنم ممنونم از شما

    1. طالع فهیمه فرزند معصومه: برج میزان
      حکما گفته اند هر زنی که به طالع میزان باشد زنی است راستگو و راست گفتار و راست کردار و دروغگو را دشمن دارد چرا که میزان به معنی ترازو و عدل است.

      در نماز کاهلی نکند و از ناپاک و نجس و حرام پرهیز کند و از غیبت و تهمت باید حذر کند تا در بلا نیفتد . هر چه بزرگتر شود و سنش بالا رود کارش بالا گیرد و نیکوتر شود . زندگانی را به شادکامی و راحتی گذراند و در امورات زندگانی خود بسیار عاقل و زیرک باشد و شوهر بر وی بسیار مشفق و مهربان است و از پدر و مادر نفع یابد و از برادر و خواهر بهره مند گردد.

      چون در اول عمر و زندگانی بسیار رنج کشیده، در وسط و آخر عمر به شادکامی بگذراند و در میان مردم همیشه سرفراز باشد. آتش مزاج است و گاه گاه خشم گیرد ولی زود فرو نشیند.

      وی را نسازد مال حرام، چون یک ریال حرام بدست آورد، صد دینار حلال از دست او برود. بیماری او بیشتر از صفرا و بلغم باشد چون که هر وقت اوقاتش تلخ شود طپش قلب بر او عارض شود، مداوا نماید تا رفع شود.

      مدتی است که بیماری عارض او شده است دعای رفع بیماری و همزاد بگیرد تا رفع شود. صاحب این طالع دو سه تا نذر کرده است و فراموش کرده که باید ادا کند تا آنکه مطلبی را که به دل دارد روا شود.

      در سن سه سالگی خطر مرگ او را تهدید می کند چون از این گذشت به نود سالگی برسد اگر از نامحرمان خود را حفظ کند . صاحب این طالع را بسازد از ماه ها، ماه ذی قعده.

      از روزهای هفته، دوشنبه ها برایش می سازد (شانس می آورد) که در این ماه و این روز، لباس نو خود را بپوشد و ابتدای کاری را گذاشتن و از جایی به جایی رفتن داشته باشد. حرز ائمه معصومین (علیهم السلام) را با خود دارد تا در میان خلائق عزیز و محترم باشد و از تمام بلیات محفوظ باشد.

  2. سلام من چند ماهه پیش از یه خانمی کار گرفتم ازش خیلیییی رازی بودم طلسماش موکل داره ادمه خیلی خوبی و کار راه بندازه این شماره شه اگه شمام مثل من همه در ها روتون بسته شده بهش اعتماد کنید مشکل منم با همسرم بود داشت طلاقم میداد حتی از خونه ام رفته بود ولی ایشون معجزه کرد منم ب پاسه محبتی ک بهم کرد دارم معرفیش میکنم.

      1. خانم بیخیال دعا نویس بشو فقط حمد و چهار قل و آیت الکرسی را همراه ذکر یونسیه بطور مرتب بخوان تمام مشکلاتتون حل خواهد شد به خدا وصل بشید این دعا نویس ها موکل دارند یعنی جن را وارد زندگیتان می کنند و بدبخت خواهید شد

        1. جناب ممکنه راهنمایی بفرمایید
          بنده دچار مشکلات زیادی شدم
          لطفا نحوه خواندن این دعاها رو هم بفرمایید

        2. سلام من اینارو زیاد خوندم ولی هنوز مشکلم حل نشده.من با آقایی صیغه بودیم تصمیم به ازدواج دائم داشتیم ایشون مجرد بودن یک سال و نیم باهم زندگی کردیم و اونقدر عاشقانه همدیگرو دوست داشتیم که همه میگفتن شمارو آخر چشم میزنن.تا اینکه خواهرش واسه جداییمون دعا گرفت.و اونهمه عشق تو نیم ساعت زیرو رو شد و من خودم بدون اینکه دست خودم باشه ازین آقا جدا شدم و گفتم دیگه نمیخوامت.ایشون همون شب فقط رفتن خونه خودشون و خواهرشون به ایشون هم دعا خوروند و ایشونم سرد شدوروزبعداومد گفت منم نمیخوامت خداحافظ.دقیقا سر ۴۰روز هردومون به خودمون اومدیم و ایشون پیام دادن همدیگروببینیم.منم رفتم سرخیابونشون که همو ببینیم.وقتی همدیگرو دیدیم کلی گریه کردیم.ایشون رفت خونه که لباس. دمپاییشو عوض کنه بیاد بریم خونه خودمون که خواهرش مارو باهم دید و همونجا از بطری اب معدنیش داد داداشش بخوره هرچی ایشون گفت نمیخوام گفت بخور دیگه اب نطلبیده مراده.ایشونم خورد باورکنین تو مسیر خونه که بودیم یهو باز ازین رو به اون رو شد و گفت من نمیخوامت خدا حافظ.این بار با چشمای خودم دیدم که بهش دعا دادن.هیچ کار هم نمیتونم انجام بدم

          1. سلام و درود. این دستور خوبی است که از یکی از اساتید واقعی گرفته شده. شاید بدردتون بخوره:
            سفره دار باش، به مادرت بگو شب‌های جمعه دعا کند، شب‌های جمعه یک شانه تخم مرغ به خانه فقرا بدهید، زیارت عاشورا بخوان، با صد لعن و صد سلام. از خدا هم با یقین بخواه، با گمان اینکه شما را خانه‌دار می‌کند.
            ادامه متن و داستان را در این لینک بخوانید.

          2. برای خانه دار شدن نیاز به دعا نیست سنجد بخورید همت کنید
            انشالله به لطف خدا صاحب خانه خواهید شد

      1. این من باور کردم کلا با این اقا به اینچیزا اعتقاد پیدا کردم ولی بازم فکر میکنم هرچی دیدم پیشش توهم خدایا شکرت

      1. سلام من یه مشکلی دارم خواستم راهنمایی کنین .چند سالی هست همسایه ها با من درگیر میشن تا از خودم حمایت می کنم بیشتر توهین می کنن خواستم بدونم دعایی هست که همین بلا ها رو سرشون بیارم

  3. سلام و عرض ادب هنگام گرفتن سر کتاب فقط نام کوچک را بنویسم یا اسم و فامیل
    مثال.❓ ملیحه زاهدی ترکمانی

  4. سلام می خواستم ببینم آینده زندگیم چطور میشه آینده کاری وتحصیلی و اینکه با پسری به اسم رضا ازدواج می کنم یانه اسم من فاطمه است

    1. سلام اسم من معصومه مادرم عذراپدرم محمدلطفا یه سرکتابی چیزی برام باز کنید زندگیم خیلی سخت شده کلافه شدم ممنونم

  5. باسلام خدمت شما اسم من با مادرم برج ? می افتند که در آن به نحسی اسم و ستاره من اشاره شده
    ومن با عوض کردن اسم خودم به محمدرضا در ستاره ثور قرار میگیرد اگر اسم خودم را عوض کنم ولی با اسم جدید صدا نزنند مشکلی داره آیا بخت یا رزق و روزی ام فرق میکند

    1. با سلام و احترام
      دوست عزیز باور کنید تعویض اسم هیچ تاثیری در بخت و سرنوشت شما نداره و این ها همه چرندیات و خرافاتی هست که برای تلکه کردن من و شما یه خودمون میدهند.
      نحسی با همین تلقینات و خرافات بوجود میاد.
      فقط کافیه در هر شرایطی به حکمت و قدرت خدا ایمان واقعی داشته باشید.

    2. عوض کردن نام حتما به قربانی مخصوص خودش نیاز داره وولیمه دادن ومهمانی و غذا دادن به دیگران را نیازمند است وهمینطوری که نام کسی عوض نمیشه که روی طالعش هم اثر بزاره

  6. رمل و جبر از نظر اسلام حرامه
    برای رسیدن به آنچه که میخواهید کسب روزی حلال و دوری از فحشا و گناه مهمه نه رمل و جبر هرچی که برا من گفتن دعا نویسا چرند بوده هیچ چیزی ازش قبول نداشتم

  7. اینکه بگی دعا چرند ودعا نویس کلاه بردار یچیزه اینکه تاحالا با یه اهل علمش برخوردکنی یچیز باید ببینی که چطور با قدرت ایمان وعلمشون کارای باورنکردنی میکنن خیلی عجیبه اره این چیزایی که معمولا مامیبینیم از مدعیاشون تا برخورد با یکی از اهل علم واقعی اصلا جای حرف نداره تا نبینی هیچ راه توجیحی نداره

  8. این من باور کردم کلا با این اقا به اینچیزا اعتقاد پیدا کردم ولی بازم فکر میکنم هرچی دیدم پیشش توهم خدایا شکرت

  9. سلام من همسرم ۲۰ سال پیش ورشکست شد ودیگه نتونست خودش رو جمع و جور کنه، خیاطی بلد بودم و تولیدی کار کردم و بعدا یک کارگاه مزدی دوزی پوشاک زدم با بیمه، ۵تا ۶ سال خوب کار کردم همسرم هم همون جا کار میکنه، همه چی خوب بود حقوق به موقعه میدادم و بیمه کارگرها مرتب بود ولی یک دفعه یکی یکی رفتن و بعدا الان دوساله هر چی آگهی میدم او
    ار شماره تلفن کارگاه رو اصلا نمیبینن و نمیتونم کارگر بگیرم، اگر هم کسی بیاد انگار رو آتش هست به دوساعت نمی‌کشه میره تو رو خدا برام سر کتاب باز کنین، به کهریزک کمک میکنم، ولی انگار نه انگار کمکم کنین، من به نوعی سر پرست خانوار هستم و داشتن کارگر برای شغل من خیلی مهمه، ممنونم

      1. سلام دوستان منم چند وقته با شوهرم دچار مشکل شدم شوهرم کانل عوص شده الان چند وقته آمدم خانه بابام دعا کردم اما اثر ازش نداشت بدتر شد

  10. سلام
    یکی رو دو ساله پاش موندم یه استان دیگه هستن
    خانوادگی حالا که کاراشون اوکی شده بود بیان خود به خود تغییر کردن میخام بدونم میان یا من بیخیال شم

  11. سلام دوستان. من در سن ۱۳ سالگی با یک بچه ی همسن خودم که همسایه ما بودن دعوا کردم و بدجور کتکش زدم، خب بچه بودم. مادر اون پسر یک ساعت بعدش اومد توی صف نانوائی که در خیابان دیگری بود، نمی دونم چطوری منو پیداکرد و گوشم پیچوند تا در خونه مون و اونجا با شوهرش که اونموقع ۶۰ سالی داشت، شروع کردن به سروصدا کردن و آبروریزی. بعد ازون جریان تا الان که ۳۶ سالمه خدا میدونه یک روز خوش نداشتم. تو همون سن یک بیماری عجیب مبتلا شدم که تمام دست وپاهام کبود و خون مرده شده بود. مادرم معتقده اون زن منو جادو کرده.. کمکم کنید لطفا.

  12. سلام استاد برای سادات نوشتن کلمه سید هم لازمه یا همان اسم خالی کفایت میکنه؟
    مثلا سید محمد رو‌بنویسیم یا محمد؟؟؟

  13. سلام من چندبار سرکتاب گرفتم همگی میگن که نذری داشتی که ادا نکردی. ولی من یادم نمیاد چه نذری بوده. الان باید چیکار کنم؟

  14. سلام اقای محمد
    لطفا توضیح بدین که این سرکتاب چقدر میتونه درست باشه وچقدر باید اونو جدی گرفت با تشکر .اگه مقدور بود جوابتون رو به ایمیلم هم ارسال کنید که حتما بدستم برسه تشکر.

    1. سلام و درود
      در همین صفحه توضیحات کامل داده شده لطفا مطالعه کنید.
      به نظر بنده، نمیشه به این چیزها اعتقاد داشت چراکه اصلا مشخص نیست که این ها از کجا آمده و…
      اصلا نمیشه جواب درستی از این ها گرفت.
      این صفحه فقط جنبه سرگرمی و آگاهی داره چراکه افراد شیاد از اسم سرکتاب سوء استفاده میکنند. ولی درواقع سرکتاب همینی هست که میبینید!

  15. سلام وقت بخیر،الان سر کتاب باز کردم بهم میگه نذری داشتی ادا نکردی،یادم نمی یاد باید چیکار کنم،چی نذر کنم جاش،لطفا راهنماییم کنید

  16. سلام وقت بخیر من و همسرم رابطه ای خوبی داریم ولی متاسفانه هر چند وقت یکبار یک بحثی میکنیم که ایشون میگن طلاق میخوام میخواستم کمکم کنید

  17. خانم به خدا متوسل بشید تمام دعا نویسها جن را میارن تو خونتون و دیگه نمی توانید رها بشید ذکر یونسیه و حمدو چهار قل و ایت الکرسی را بخوانید همه مشکلاتتان حل خواهد شد به هیچ وجه سراغ دعا نویس نرید من بد بخت شدم الان متوسل شدم به خدا داره همه چیز درست میشه

  18. سلام‌الان‌من‌سرکتاب‌گرفتم‌برا‌شوهرم‌گفت‌تو‌طالعش‌جفت‌زن‌یعنی‌همسرم‌یک‌زنه‌دیگه‌داره‌یا‌قراره‌بگیره‌یعنی‌واقعیت‌داره‌میشه‌توضیح‌بدین‌

  19. چقد مزخرفه ،، من اسم خودمو کاوه وارد کردم ،، بهمراه اسم مادرم ،، جنسیت هم زدم مرد ، بعد طالع زن رو میگه ،، اینا همش دروغه ، دکون واکردند ،، اح تف

  20. خواستگار های دخترم بدون دلیل ترکش میکنن موندم چرا اولش با خواهش وتمنا میان وبعدش بی دلیل جدا میشن؟ آیا دخترم طلسم شده ؟

    1. سلام. نه تلسم نشده از بس طاقچه بالا میزارین و ندیده ها و عقده هاتون رو میخاین یک پسری که با این همه مشکل و گرونی و بدبختی تازه میخواد رو پای خودش بایسته تامین کنه، دیگه طرف کلا ناامید میشه و قید ازدواج رو میزنه.

  21. سلام میشه یه سرکتاب ودعا برا زیاد شدن اعتماد به نفس ونترسیدن هنگام رانندگی براشوهرم بدید

  22. سلام. خدایی خیلی درست گفت. ولی خب این نوع سرکتاب متغیر نیست و ثابته. یعنی هر چند بار بگیریم مثل فال نیست. دقیقا همینکه بار اول درومده میفته واستون. بازم دمتون گرم عددابجد اسم من و مادرم و درست گفت. عدداشو میدونستم

  23. سلام خسته نباشید، من با عشقم خیلی همدیگ رو دوست داریم، ولی مخالفت خانواده من خیلی زیاده، و حتی چندین بار زنگ زدن برا خواستگاری اما پدرم و خانوادم میگن ن اصلا حرفشم نزنین،، من باید چیکار کنم، ک ما مال هم بشیم

  24. سلام من به هرکاری دست میزنم یا وسط راه خراب میشه یا اصلا انجام نمیشه اهل نماز و روزه و قرآن هستم اهل خلاف هم نیستم راهکار ارائه بفرمایید.با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا برای حمایت از ما مسدودکننده تبلیغات را غیرفعال کنید!