سرگرمیعلوم غریبه و خفیه

فال چوب ابجدی آنلاین رایگان

فال چوب، فال ا ب ج د، فال ابجد چوب

فال چوب ابجد آنلاین، یک روش طالع‎بینی کهن و قدیمی است که در بعضی کتاب‎های قدیمی آمده و از آن به نامهای زیادی هم‎چون فال چوب امام جعفر صادق علیه السلام و فال حضرت دانیال نبی علیه السلام نسبت داده می‎شود. طالع بینی ابجد چوب، با عنوان های مختلف دیگری همچون فال انبیا الهی و… هم شناخته شده است و به همین علت است که با نام‎های فال انبیا آنلاین، فال حضرت دانیال نبی، فال سرنوشت و… نیز مشهور است.

اگر به دنبال فال حافظ واقعی هستید، روی این لینک کلیک کنید.

آموزش گرفتن فال چوب ابجدی آنلاین

شرایط گرفتن فال چوب:

با طهارت کامل ابتدا یکبار سوره حمد، فاتحه (یک بار سوره های حمد و اخلاص) به روح پر فتوح پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) بخوانید و سپس این آیه شریفه را برزبان بیاورید (بخوانید):

سُبْحانَکَ لا عِلْمَ لَنا إِلَّا ما عَلَّمْتَنا إِنَّکَ أَنْتَ الْعَلِیمُ الْحَکِیمُ‌

نحوه گرفتن فال ابجد چوب

برای گرفتن فال چوب، پس از انجام شرایط بالا، ابتدا نیت کنید و ذهن خودتان را به نیت خود متمرکز کنید، سپس به تعداد چهار بار روی دکمه آبی رنگ زیر کلیک کنید تا نتیجه فال در همان جا برای شما ظاهر شود.

پس از آن که نتیجه فال چوب شما به نمایش در آمد، با کلیک روی دکمه سبز رنگ، اطلاعات فال قبلی پاک شده و می‎توانید جهت گرفتن فال جدید (با کلیک مجدد روی ذکمه آبی رنگ) اقدام کنید.

نتیجه فال شما در این محل نمایش داده خواهد شد!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. خیلی خوبه وبرطبق محاسبات ابجدهست امادرابتدانام ونام مادررانوشته عددابجدصغیراماعددابجدکبیررانمایش میده که بنظرم اصلاح بشه بهتره بازم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا برای حمایت از ما مسدودکننده تبلیغات را غیرفعال کنید!