سرگرمی

فال حافظ روزانه امروز

hafez-divination-daily, hafiz omen daily, فال حافظ، فال روزانه، فال امروزو فال حافظ با معنی، فال حافظ ازدواج

فال حافظ روزانه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال روزانه حافظ؛ خواجه حافظ شیرازی، چیره دست ترین غزل سرا در زبان فارسی است. دیوان حافظ، سرشار از اشعار ناب و بی مثال عاشقانه و عارفانه این شاعر بلند آوازه است. غزلیات حافظ بین عامه مردم از شهرت و محبوبیت خاصی برخوردار بوده است چراکه اشعار  عمیق، غنی و بسیار معنادار است، به همین دلیل است که فالنامه حافظ موردتوجه و استفاده همگان قرار گرفته است.

فال حافظ روزانه امروز متولدین فروردین

تفسیر فال حافظ روزانه امروز متولدین فروردین: غزل شماره 46

مژده بر شما که ایام فرخنده و طالع نیکو در انتظارتان است. به زودی به مقصود خود خواهید رسید و ایام به کامتان خواهد شد. او همیشه یار و همراه شماست، از او غافل نشوید. مراقب باشید که شادکامی این روزها با خطا و اشتباهات از بین نرود و پایدار بماند. روزهای بهاری با خبر خوشی که دریافت می کنید، لذت بخش تر خواهد شد. شکر خداوند را به جای آورید که نظرکرده او هستید.

فال حافظ آنلاین روزانه متولدین اردیبهشت

تفسیر فال حافظ آنلاین روزانه متولدین اردیبهشت: غزل شماره 30

زندگی را سخت نگیرید، خداوند نعمت های فراوانی به شما ارزانی داشته، به آن راضی باشید و با آرامش زندگی کنید. از حرص و طمع حذر کنید زیرا سرانجام خوبی ندارد و باعث بی آبرویی می شود. برای موفقیت با بزرگان و افراد باتجربه و دلسوز مشورت کنید. بر سر عهد و پیمان خود باشید و کارهای خود را ناتمام رها نکنید. در حق دیگران بدی نکنید که در جایی از زندگی نتیجه آن دامن شما را می گیرد .

فال حافظ امروز متولدین خرداد

تفسیر فال حافظ امروز متولدین خرداد: غزل شماره 16

رقیبان و اطرافیان حسود با ظاهری دلسوز قصد فریب و خوار کردن شما را دارند. هوشیار باشید و گول ظواهر را نخورید. با کمی تلاش و اتکا به خدا و خود، گره ها را باز کنید. سفری در پیش دارید که نتایج خوبی به همراه داشته و در کار و زندگی تان گشایش حاصل خواهد شد. به زودی به مراد و مقصودتان خواهید رسید. در خوشی ها نیز به یاد خداوند باشید و بندگی او را فراموش نکنید.

فال حافظ روزانه متولدین تیر

تفسیر فال حافظ روزانه متولدین تیر: غزل شماره 49

ظاهر دنیا بسیار فریب دهنده است، مراقب باشید دلبسته مال دنیا نشده و دل و ایمان تان را نفروشید. از رویاهای واهی و آرزوهای دور و دراز دست بکشید. آینده روشنی در انتظار شماست و پیروزی بزرگی به دست خواهید آورد که برکت و رونق را به زندگی تان سرازیر می کند، قناعت پیشه کنید تا از سختی و درد در امان باشید. عده ای نسبت به شما حسادت کرده و باعث رنجش شما می شوند. از غرور و خودخواهی برحذر باشید، در همه حال به یاد خداوند بوده و به ذات وجودش توکل کنید.

فال حافظ مردادی ها

تفسیر فال حافظ مردادی ها: غزل شماره 17

دل بسته هرکسی شدید و به هرکس وفا کردید بی وفایی و جفا دیدید. سینه از غم و اندوه لبریز شده و از کاری که کرده اید پشیمان هستید. اما باید غم را کنار گذاشته و دست از نکوهش خود بردارید تا اوضاع عوض شود. رویاپردازی و توقع بیش از حد و زندگی در وهم و خیال، شما را از پیشرفت بازخواهد داشت. به دنیای واقعی بازگشته و با به کار گرفتن عقل و اندیشه برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید. از داشته هایتان لذت ببرید و استوار و محکم به مسیرتان ادامه دهید. موفقیت با شما خواهد بود.

فال حافظ روزانه شهریورماهی های عزیز

تفسیر فال حافظ روزانه شهریورماهی های عزیز: غزل شماره 47

اگر به یاد خدا باشید و از هیچ تلاشی برای رسیدن به مقصود دریغ نکنید، در زندگی طعم موفقیت را چشیده و به مراد دلتان می رسید. به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد. از لطف و رحمت خداوند ناامید نباشید، هر شکست تجربه ای به همراه دارد و مقدمه پیروزهای آتی در زندگی می باشد. پل های پشت سر را خراب نکنید. با بزرگان مشورت کرده و از تجربه های آن ها استفاده کنید.

فال حافظ روزانه امروز مهرماهی ها امروز

تفسیر فال حافظ روزانه امروز مهرماهی ها امروز: غزل شماره 38

دوری و دلتنگی یکی از عزیزان شما را بی تاب کرده و رنج می دهد، اما چاره ای جز تحمل این غم هجران نیست، به زودی فراق به پایان می رسد و او را خواهید دید. به امید وصال یار و رسیدن به مراد دل صبوری کرده و این روزهای سخت را بگذرانید. نذری دارید که باید هرچه زودتر ادا کنید. اسیر عشق های لحظه ای و زودگذر نشوید، شک نکنید کسانی که سریع به کسی دل می دهند خیلی راحت هم دل از معشوق برمی دارند، برای ازدواج بیشتر فکر کنید و از تصمیمات لحظه ای دوری کنید.

فال حافظ روزانه امروز متولدین آبان ماه

تفسیر فال حافظ روزانه امروز متولدین آبان ماه: غزل شماره 9

از روزهای جوانی استفاده کنید و قدر آن را بدانید که وقتی از دست رفت دیگر بازنخواهد گشت. مدتی است برای اتفاقی خوب دعا می کنید، به زودی خبری خوش به شما خواهد رسید. همواره به یاد خدا باشید. روزهای خوش در راه است و تلاش های شما به نتیجه خواهد رسید. ایمان به خدا و تلاش در نهایت شما را به آرزوهای تان خواهد رساند. بیش از حد به دنیای مادی نچسبید و از خدا و قرآن کمک بخواهید تا از همه بلایا و اتفاقات ناخوشایند دور بمانید.

فال حافظ روزانه امروز متولدین آذر

تفسیر فال حافظ روزانه امروز متولدین آذر: غزل شماره 11

دل بستن به دنیا و خوشی های زودگذر آن چیزی جز ناامیدی به همراه ندارد. از روزهایی که در پیش دارید هراس نداشته باشید، روزهای خوبی در آینده در انتظار شماست. به مردم عشق بورز و با مهربانی رفتار کن، که عشق و محبت کلید رسیدن به آرزوهای دلتان است. به زودی زیارتی نصیب شما خواهد شد و برکت و نعمت به زندگی تان سرازیر خواهد شد.

فال حافظ روزانه امروز متولدین دی

تفسیر فال حافظ روزانه امروز متولدین دی: غزل شماره 23

همواره تصویر یار را در ذهن تان مرور می کنید و هر لحظه به یادش هستید، اگر مدعی عشق هستید برای رسیدن به معشوق باید صبوری کنید. ناامیدی را از خود دور کنید و عزلت نشینی و تنبلی را کنار بگذارید، عزم خود را جزم کرده و برای رسیدن به هدفتان تمام تلاش خود را بکنید، ممکن است بیشتر از آن چه انتظار دارید طول بکشد اما مطمئن باشید با تلاش و توکل در نهایت پیروزی با شماست و به مراد دلتان خواهید رسید.

فال حافظ روزانه امروز متولدین بهمن

تفسیر فال حافظ روزانه امروز متولدین بهمن: غزل شماره 41

روزهای سختی را می گذرانید و عرصه بر شما بسیار تنگ شده، اگرچه تحمل این اوضاع برایتان سخت است اما به خداوند اعتماد کنید و از او بخواهید تا درهای بسته را به روی شما باز کند. برخی اطرافیان ظاهری دلسوز دارند اما در حقیقت به دنبال ضربه زدن به شما هستند، مراقب این آدم ها باشید و اسرار دل خود را برای آن ها فاش نکنید که بعدا پشیمان می شوید. با توکل به خدا، نماز اول وقت و توسل به ائمه اطهار از روزهای تاریک عبور خواهید کرد.

فال حافظ روزانه امروز متولدین اسفند

تفسیر فال حافظ روزانه امروز متولدین اسفند: غزل شماره 40

نظرکرده خداوند هستید و نعمت و برکت زیادی به شما ارزانی شده است. از تکبر و غرور دوری کنید. به زودی گم کرده خود را پیدا می کنید. موفقیت و کامیابی بزرگ در راه است. با صبوری و توکل به خدا به مقصود خواهید رسید. نذری دارید که باید ادا کنید. دلبسته مال دنیا و خوشی های دنیوی نباشید. برای ازدواج زود اقدام نکنید. درهای بسته باز خواهد شد اما مراقب باشید که در مسیر درست قدم بگذارید.

هشتگ ها

فال حافظ 1400

فال آنلاین روزانه 1400

فال آنلاین 1400

فال امروز آنلاین1400

فال حافظ فروردین

فال حافظ اردیبهشت

فال حافظ خرداد

فال روزانه تیر

فال روزانه مرداد

فال روزانه شهریور

فال امروز مهر

فال امروز آبان

فال امروز آذر

فال 1400 متولدین دی

فال امروز متولدین بهمن

فال متولدین اسفند 1400

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا برای حمایت از ما مسدودکننده تبلیغات را غیرفعال کنید!