سرگرمیعلوم غریبه و خفیه

بررسی احوال غایب (فال برگشت غایب) با ابجد

اطلاع یافتن از غایب

حروف ابجد و علم جفر، یکی از پایه ای ترین و مهمترین مباحث در علوم خفیه است و نمی توان از قدرت و کاربردهای آن غافل شد و علم ابجد را نادیده گرفت.

بسیاری از موارد را میشود با این علوم بررسی و محاسبه نموده و برای سوالات خود جوابی یافت اما طبق گفته اساتید و اهل فن، این علم (علم جفر) مخصوص امامان و ائمه معصومین (علیهم السلام) است.

در کتب قدیمی روشهایی برای بررسی مسائل مختلف وجود دارد که بعضا منتسب است به علم جفر که با استفاده از محاسبات ابجدی و اعمال ریاضی انجام میشود؛ ما این محاسبات رو بصورت آنلاین برای شما عزیزان فراهم نموده ایم تا بتوانید براحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه ای و بصورت رایگان این موارد را بررسی نمایید.

بسیاری معتقدند میتوان با بررسی نام افراد، تاریخ تولد و انجام فررمول های ریاضی روی آنها به اطلاعات و مشخصات و حتی جزئیات دیگر دست یافت.

خیلی از افراد هم به این روش ها اعتقادی نداشته و آنها را صحیح و دقیق نمی دانند.

شما عزیزان میتوانید درمورد دقیق یا درست بودن این روش ها نظرات و تجربیات خود را در قسمت نظرات در انتهای این مطلب با دیگران به اشتراک بگذارید.

نکاتی که در هنگام وارد کردن اسامی باید به آن توجه کنید:

  • حتما نامهای شناسنامه ای افراد رو بصورت دقیق وارد کنید
  • اسامی مانند «نساء» که آخرشان همزه دارد را با همزه وارد کنید. (بنویسید نساء)
  • اسامی دارای حروف والی بدون حروف والی نوشته شود (مثلا بجای “ابوالفضل” بنویسید “ابولفضل”)
  • از نوشتن لقبِ اسامی دارای لقب خودداری کنید (مثلا بجای “سید حسین” بنویسید “حسین”)
  • اسامی مانند موسی، کبری و… که “ی” تنها دارند، باید با الف نوشته شوند (مثلا بجای “کبری” بنویسید “کبرا”)
  • اسامی که دارای نام شریفه «الله» بوده و در شناسنامه به صورت «اله» نوشته شده حتما نام کامل را وارد کنید. (بجای “عبداله” بنویسید “عبدالله”).
توجه! تمامی مطالب مرتبط با فال و طالع بینی جهت سرگرمی بوده و مجله اینترنتی بیلمگ، هیچگونه مسئولیتی درقبال آن ندارد. همه ما می دانیم که اعتقاد داشتن به فال و طالع بینی کار درستی نیست و فقط باید به خدا توکل کرد زیرا خداوند بر همه چیز آگاه است.

دانستن احوال غایب

چندشنبه؟

نوشته های مشابه

۴۵ دیدگاه

    1. اینا همش،سرگرمیه اولشم گفته ده ساله منتظرم بیاد دیگه بیخیال شدم اینجا زده بهم میرسین

    2. سلام برای من درست بود ، گفته بود که بهم نمی رسید ، بله درسته این اتفاق نیوفتاد ، و منم خوشحال شدم چون واقعا نمی خواستم

    1. به خدا وندی خدا که دروغی بیش نیست لطفان باور نکنید . من با مردی که ازدواج کردم و طلاق گرفتم ، اسامی رو نوشتم و دقیفان بر عکس جواب داد . و اسامی چند نفر دیگر را وارد کردم و همگی بر عکس جواب داد.

      1. اینا سرگرمیه
        اگه قرار بود که فال و دعا کارساز باشه که مردم هیچکس کار نمی‌کرد منتظر دعا میموندن

  1. سلام، درمورد علم جفرش دروغ که چه عرض کنم سوروغه، در علم جفر باید سوال رو کامل و با دقت با نام شخص و مادرش نوشت، (نه صرفا نام شخص و مادرش را) ، سپس آنرا در حروف ابجد و اطحم وو… قرار داد، که پیچیدگی خاص دارد تا نتیجه بصورت پاسخ حاصل شود

  2. برای من واقعا درسته چطور میشه تغییر داد راهی داره طالع خودمون را تغییر بدیم مثلاً اسم خودمون تغییر بدیم تا طالع خودمون تغییر پیدا کنه

    1. درود بر شما
      حسن آقا جان! باور کنید تغییر نام برای درمان بیماری و ثروتمند شدن و تغییر طالع شیادی هست. نمیشه با عوض کردن اسم خودمون رو گول بزنیم!
      خیلی افراد هستند که با وعده های شیادان اسمشون رو عوض کردند اما بنده کسی رو نمیشناسم که با این کار مشکلشون برطرف شده باشه.
      کاملا واضحه که بحث تعویض اسم، کسب و کاری هست که شیادان راه انداختند تا جیب مردم را خالی کنند و مراجعه به این آدم ها کار عاقلان نیست.
      اگر هنوز قصد انجام چنین کاری دارید توصیه میکنم اول برید از چندنفر از عالمان دینی یا مراجع تقلید و این مطلب رو سوال کنید و ازشون راهنمایی بخواهید. چون افرادی که برای شما اسم عوض میکنند فقط ادعای دونستن اسم اسماء و اعداد رو دارند، ولی درواقع این عالمان دینی هستند که به علم اسماء و علم اعداد تسلط دارند.

  3. چون طالع هاتون بهم میخوره تنها جفت بودن ستاره مهم نیست مثلا همسرتون خاک هست شما آتش که باهم سازگار میکنه تتون

  4. همش اشتباه میگه ، چی این بازی و خرافات را راه انداختید. از مردم میخوام به این چیزا اهمیت ندهند و دنبال این خرافات نباشند

  5. عزیزم برای آرامش دلت قرآن بخون یا دعا گوش کنم خودم همسرم رو به تازگی ازدست دادم برای آرامش دلم زیارت عاشورا گوش می‌کنم وگریه میکنم بعد یه آرامش عجیبی بهم دست میده شما هم امتحان کن ضرری نداره

  6. سلام ازخدمتی که برای دلگرمی افرادقرارمیدهیدسپاسگزارم وامیداینکارخیرشماموجب برکات مادی ومعنوی درامورات شماباشدسپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

بلوک تبلیغ حذف شد

لطفا برای حمایت از ما مسدودکننده تبلیغات را غیرفعال کنید!